برگزاری جلسه بررسی واگذاری زمین جهت احداث ساختمان ادارات دولتی در چهاربرج

در راستای ساماندهی استقرار فیزیکی دستگاه‌های اجرایی و تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان، جلسه‌ای با موضوع واگذاری زمین جهت احداث ساختمان ادارات دولتی به ریاست دکتر صمدی، فرماندار شهرستان چهاربرج و با حضور روسای ادارات دادگستری و راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری چهاربرج، در این جلسه ضمن بررسی نیازهای موجود ادارات شهرستان به فضاهای اداری مستقل، ظرفیت‌های قابل استفاده در اراضی ملی مورد شناسایی و بررسی قرار گرفت.

فرماندار چهاربرج با تأکید بر ضرورت فراهم‌سازی زیرساخت‌های مناسب برای دستگاه‌های اجرایی، اظهار داشت: «استقرار منسجم و اصولی ادارات دولتی، علاوه بر ارتقاء کیفیت خدمات‌رسانی، موجب تسهیل دسترسی مردم و افزایش رضایتمندی عمومی خواهد شد.»

در پایان جلسه، تصمیماتی جهت تسریع در روند واگذاری زمین از محل اراضی ملی اتخاذ شد و مقرر گردید اقدامات اجرایی با هماهنگی و تعامل میان دستگاه‌های ذی‌ربط پیگیری شود.